sobota 3. listopadu 2012

Podzimní fotovýlet

Skoro celý říjen jsem fotograficky prošvihla. Nejdřív rekonstrukce podlahy v obývacím pokoji, která se nečekaně protáhla na tři týdny, pak nějaké rodinné povinnosti a byl konec října a já ve svém fotoalbu neměla jedinou podzimní barevnou fotku....Až ve sváteční neděli se konečně naskytla příležitost vyrazit do přírody. Sice bylo čerstvě nasněženo, ale doufala jsem, že si pro mě stromy schovaly ještě nějaké to barevné listíčko...Vzali jsme to směrem na Osek....
Úkol byl jasný: vyfotit nějakou vodní hladinu (zatopený lom Leontýna v Duchcově),
sluncem rozzářené listí na stromech (kaplička pod Rýzmburkem),

 taky trochu lesa, nejlépe bukového...


hradní zříceniny mají také svoje kouzlo...(Rýzmburk)




 a taky nějaký ten potůček v listí (Osecký potok)
 a konečně - nakouknout do zimy nahoře v Krušných horách a nasát zimní atmosféru.
 daleké výhledy na Dlouhé Louce...
 krušnohorské cesty...
Fotovýlet byl úžasný...dohnala jsem skoro všechny resty.Jen mě mrzí, že jsem nestihla podzimní inverzní počasí, které skončilo právě před napadnutím prvního sněhu a nějakou tu podzimní mlžičku v lese...To až zase příští podzim...:-(

Žádné komentáře:

Okomentovat